16 Temmuz 2009 Perşembe

Simdi yuce Turk Milletinin geldigi hale bakalim

Simdi yuce Turk Milletinin geldigi hale bakalim,ONA GORE BİR VAZİYET ALALİM,

Turk Milletinin nasil duzenbaz,kisa yoldan koseyi donmek,birbirinin ustune nasil basarimda yukselerim,nasil ahlaki degerler erozyonuna ugradigi,birliginin yerinde nasil yeller estiginden,falan filan bahsetmiyecegim,

Sadece sanal alemdeki birkac haline dikkat cekecegim,arif milletizdir anlariz,

Bakin size gelen iletilere,

"UYAN TURKIYE"

"UYUMA"

"UYUYAN MILLET"

Tarzı binlerce ileti saganagi altindadir postalarınız,

Herkes birbirine bu iletileri yolluyorsa Allahinizi severseniz Uyayan Kim?

Hepsi ayakta,veya oturma pozisyonunda bilgisayar basinda birbirini durtuyor,

Millet sanki "CAGLAR SAAT"

Yoksa,bu sanal mudavimi Turk milleti Uyur gezermi yada otekini oylemi saniyorda bu ileti saganagi bir turlu hiz kesmiyor.

Bu iletileri herkes birbirine yolluyorsa demekki o uyanik,otekini uyandirmak istiyorsa herkez UYANIK o zamam,

O Hal'de klinik bir Vaka yokmu?

Hemen doktor abimi aradim,hal hatir sorma girisi sirasinda dusundum,bunu sorarsam belki bir psikiyatris arkadasinin cep'ini verecek,beni basindan savacak,ondan sonrada annemi arayacak,bu oglun kafayi yedi,bir yokla onu dedimi benim isim bitti diye dusundum,agzimi motum gibi tuttum,birsey soylemeden kapadim,

Cunku Annem her Turk annesi gibi bunu,demekki gelini oglunla ilgilenmiyor,boslukta kalmis oglucum millete kafayi takmis diye algilar ve 25 saat(ogullarını dusunurken annelere 24 saat yetmez,bilimin milimin hamina koyar onu en az 1 saat arttirmazlarsa ben adam degilim,cunku ben annemi anlamak icin 24 saat dusundugum oluyor ama o 25.nci saat ne dusundugu SIR oldugu icin,hicbir zaman onlem alamayiz,surprizlerle karsilasip MAT oluruz)

Iste bu telefon etme girisiminden sonra ben olayi cözdüm,baglantisini yakaladim,

Milletteki bu HAL,devlet Babanin SIR'indan kaynaklniyor,"DEVLET SIRRI"...!!!

Annenin "25nci SAAT ANNE SIRRI"na bilmedigimiz zaman nasil SAP'A OTURUYORSAK,

Devlet Babanin"DEVLET SIRRI"ni bilmedigimden,SAP'A OTURACAGIMIZ KORKUSU milleti bu paranoyakliga itti,

HERKES UYANIK OLDUGU HALDE BIRBIRINE ILETI ATIYOR "UYANIN" DIYE,

Hem oksuz hem yetim kalma korkusu gelisti millette,

Anneye karsi "Oglunu Dusundugu icin" nasil 25nci saatin hesabini hayatta soramiyacagimiz ilahi kanununun bizi getirdigini durumu kabullenmekten baska hicbir sansimiz olmadigi gibi(cunku Annemiz bize koruma icgudusuyle yaptigina eminiz,varsin biz karidan olalim,Annemiz sag olsun'da...!!!)

Millet olarak degerlerimiz boyle kod'landigi icin Devlet Babamizin "DEVLET SIRRI"na saygida kusur etmeyiz,varsin VATANDAN OLALIM,DEVLET BABAMIZ SAG OLSUNDA...!!!

Simdi ne ilaci kullanacaksiniz,top sizde,

Yucemisiniz yoksa Pigme'misiniz,ILACI ORALMI ALACAKSINIZ,YOKSA ECNEBİ DOKTORLAR LAGMAN'MI YAPACAK SIZE KALMIS,

Turk milletinden bazi illaki lagman isteyen  muptezeller var,

Simdi belli olacak,bu topu Turk milleti nasil kullanacak,

Muptezeller topu istop edip topun ustune oturacaklar,muptezel dedik ya topu bile lagman yapmaya calisacaklar,

Muptezel degilim iddiasinda olanlar,yeteneklerine gore hareket yapacaklar,kimi rakibin kalesine mermi gibi sut atacak,doksana takacak,kimisi orta alanda kendi etrafinda dönecek tribünlere show yapacak,kimi arkadasina pas atacak,rakibin arkasina deplase olup ondan top bekleyecek,kimiside güya muptezel olmadigi numarasiyla topu havaya dikecek,rakipmi alir,Turk milletimi,sansi %50 paylastirip durumu idare edecekler,vs.vs. 

Arzettim

Riyaz GUDER

 

Hiç yorum yok: