28 Ocak 2009 Çarşamba

"Bulgar Turku" degil, "Bulgaristan Turku" ...

Sevgili Soydaslarima hitaben,
Grubunuza uye oldugum bir-iki ay zarfinda postama iletileriniz asiliyor.
"Bendeniz bir ulku dogrultusunda sittinsene Turk ulusunun ve Turkun vataninin milli menfaatleri kovalayan,Ataturk'u rehber etmis Turk milliyetcisiyim"
Turk vatani dememdeki kastim tabii ki kesinlikle Turkiyenin hali hazirdaki mevcur sinirlari degil,misaki Milli sinirlarimizdir.
Yine sizlere kendimi milliyetci olarak tanimlarken bilhassa tirnak icine aldigim Ataturk'u rehber aldigimi yazmam bosuna degil.
Ataturk'u hakkin huzuruna ugurladigimiz andan itibaren,vatan yonetmeye mezun devlet adami hususunda Turkiye zaafiyet icine girdigi icin yapilan yanlis uygulamalar,yanlis stratejiler neticesinde ulke icinde ve dis islerinde bugunku gorulen ve daha gorulmeyen vaziyet vaki olmustur.
Turkiyenin mevcut vaziyetinden mutevellik ulke bir yol ayrimina geldi,
Biz vatanimizin bu ahvalinde ve tabii olarak bu oncelikte ugras verirken sizin grubunuzun iletilerini takip edemedim,
Lakin uykum kactigi bu anda iletilerinizden birkacini actim okudum.
Biz Turkiyede yillardir kendi icimizdeki sorunlarla ugrastik ve hala goruyorsunuz cabamiz bu yondedir.
Turkiyede hainler,isbirlikciler,satiliklar,serefsizlerle ugrasirken,bizimle birlikte ayni cephede mucadele eden sahte milliler,guya! Ataturkculer,aramizda Turk sandigimiz Ermeni donmelerinin arkamizdan is cevirmeleriyle de mucadele ediyoruz,ama sizin bunlardan hicmi hic etkilenmediginizi,irgalamadigini,sizi ilgilendirmedigini,tasa etmediginizi goruyorum,
Maalesef sizi mutemadiyen yanlis ugraslar,menfaatkar davranis,onceliginizi tespitteki hatalar icinde goruyorum.
Vasat bir zeka bile,bir sekilde ulke disinda kalmis bir milletin soydaslarinin esas menfaatinin mensup oldugu milletin ana vatani olarak dunyada kabul edilen ulkenin ne kadar guclu oldugundan,dirliginden istiklalinden,bagimsizligindan gectigini bilir.
Bu paralelde sizden kendi durumunuzu,yaptiklarinizi,endiselerinizi,icraatlerinizi,hem kendiniz,hemde Turkiyenin dis Turkler hususunun onemine binaen bir daha gozden gecirmeniz hepimizin,once sizin menfaati icabidir.nedenine gelince;
Turkiye guclu ve ayakta olmadikca hepiniz biliyorsunuz ki,bilmeyenler emin olsun ki! size once balkanlar ve sonrada Turkiye mahser! yeri olacaktir.
Ne olacak size,nereye gideceksiniz yada? Simdi Turkum ve Turk degilim diye durumu kendi cikarlarina gore idare edenler,Turkiye captan duserse Turkun deseniz ne olacak,Turk degilim,beb sizdenim deseniz kim sizi bagrina basacak ama bizler burdayiz ve Turk vataslarida eski defterleri kurcaliyacaklardir,mahserde kimse kimseye ekmek de vermez ekmeginide ortak etmez,heleki onlara "yerli"su,bu diyenleri yagmur selde su bile vermezler,en kibari bile ben "yerli isem" sen yabancisin demekki,herkes yerine yurduna diyeceklerdir.
Peki siz bunu biliyormusunuz? farkindamisiniz? biliyorsaniz sizdeki bu "hal"nedir?!!!
Bu gerceklerin isiginda oncelik sizin icin ne olmalidir ve/veya siz ne yapiyorsunuz? bir daha dusunun.
Biz hali hazirda en onemli husus olan simdi Turkun sayilan,Ataturk'un cope attigi sevr'i tekrar copten cikarip onumuze koyan emperyallerin satin aldigi isbirlikcilerle sinirlarimizi korumak,icimizdeki hainleri tespit etmek,ustumuzde egemenlik yetkisini bir sekilde eline alanlarla mucadele halindeyiz,siz ne yapiyorsunuz bu seriatte? Bunu gozden bir daha gecirmeniz,hepimizin onceliklede sizin yarar ve sorumlulugunuzdadir.
Iletilerden okudugum kadariyla ve sosyal hayatimda edindigim bilgi ve kanaatler isiginda ozellikle bulgaristan Turklerinde yeterli tarih bilgisin olmadigini oteden beri musaade ederim.
Gocmen arkadaslara,dogup yasadiklari bulgaristan okullarinda tabii ki bu bilgilerin verilmedigini,hatta bilhassa  yanlis ve tarafli bilgiler verildigini ancak koyunde,evinde Turk cemaatinden kulaktan dolma bilgilerle yetindiklerini biliyoruz.
Buda az,yetersiz,hatta yanlis ogrenmeden dolayi kulaktan kulaga kendileri hakkinda yanlis enfermasyonlar yayildigina sahit oluyoruz.
Ben oncelikli isimden vakit buldukca,sizler arzu ederseniz tarihi gercekleri belgelelere dayanarak size elimden geldigi kadariyla aktarmak istiyorum.
Tarihini bilmeyen bir millet mevcudiyeti surdurmek hususunda saglikli karar ve onlemleri alamaz,disindaki unsurlar ile mucadele edemez ve kendi kendini yok eder,
Bir mekodanyali Cemo konusunda evlere senlik bir ileti okudum, cemo da onun karsisindaki kisilerde de bilgi zaafiyeti oldugu asikar.
Siz yeterli tarih bilgisini yedeginize almadan haksiz saldirilarada direnemezsiniz,o saldiriyi yapan beyni yikanmis kisiler  dahi olsa onu dogru yolu gosteremez,kendi safiniza da cekemezsiniz.
 Hasili Kelam,
Yine vaktim oldukca size donecegim gerek gordukce,ancak;
Bir hususu unutmadan ifade etmek istiyorum,
Size bulgar yerine bulgaristan Turku ve/veya gocmeni demenizdeki hassiyetinizi anliyorum,hassas olmaniza gerek kalmadan zaten yanlis bir nitelendirme oldugunuda biliyorum.
Peki kendinizi tanimlama konusunda ifade seklinde bu kadar hassas oldugunuz vaki iken,sizi dogdugunuz yerinizden yurdunuzdan baski,zulum ettikleri zaman kapilarini acip sizi o zulumden kurtaran,vatandaslik hakki veren,bagirlarina basan,70 milyon Turkiye Cumhuriyeti yurtaslarina,fazla degil,sizle ayni oranda hassasiyet gostermeyip,alayci bir anlam ifade eden  "YERLI" demek curetini nasil gosteriyorsunuz? bu cifte standarti kendinize Turk oldugunuzu iddia eden sizler nasil yakistiriyorsunuz anlamak mumkun degil.
Hemde soyadi hala daha"ov" "ova" ile bitenlerce,o eki tasimaktan hicbir beis gormeyen zihniyet tarafindan kendisine boyle hitap edilmesini kaldiracak affedecek bir Turk yeryuzunde yok,onu kaldiran zaten Turk sayilmaz.
2.nci husus,yine bugun gonderdiginiz bir iletide yerli'den mada,bir bizi tanimlama daha dikkatimi cezbetti,o'da "Turkiyeli"!!!
Siz kendi sahsi! meselerinizle halves olurken bizim Turkiye Cumhuriyetini kurulus ilkelerine sahip olmak konusunda hassasiyetlerimizle sizin hemde Turk olma niyeti ve iddiasinda olan sizlerden boyle,dusmanimiz olan odaklarin agzindan boyle tanimlar yapmanizi esefle karsiliyorum.
Zannediyorum,umuyorumki! onceki satirlarimda belirttigim uzere,sizin Tarih bilgisi zaafiyetinize ek olarak,yakin tarih ve gunceli,hep sahsi gocmen sorunlariyla ugrasmaktan haberiniz olmamis.
Arkadaslar,ben Turklerin sinir otesinde varligini,Dunyada Turkun hakimiyeti,en azindan etkisini surdurmesi icin elzem goren bir Turk milliyetcisiyim,sizlere siz istemeseniz,once kendi sahsi cikarinizi kollasaniz bile milli bilincle hareket ederek size sarilir sahip cikarim,cunku ben sahsi degil once milli dusunurum,buda "Turkiyede" dogdugum buyudugum,ailem,okulum,cevrem bana once milli olmayi asiladigi icin milli dusunurum,
Ama herkesin benim gibi oldugunu sanmayin,aman ha boyle dusuneyim demeyin!
Genel kanaat sizin bu denli kustah sozlerinize sahit ola ola hakkinizda sizlercede malum oldugu uzere uzerinizde kotu bir kanaat,izlenim vardir,
Bu sizleri sinirlarimizi astik vatandaslik verdik,isimize ortak ettik,bir dakkada bulgaristan AB girdi diye,kosturarak bulgaristana gittiler,hepsi bulgar vatandasi oldu pasoport aldi bir dusunce hakim,
Zamaninda kucagindan aldigimiz o sekilde fiili livatadan kurtardigimiz bulgar kucagina tekrar oturdular,ne icin? menfaat icin bunlar,kaltiklari kucaga tekrar otururlar,ne Turku,bunlar bulgar bile olmaz,kanaati hakli olarak var Turkiye Cumhuriyeti Turk vatandasinda,
Bu arada ben ayni fikirde degilim bu sizlerdeki sahsi menfaatle hareket! edip edindiginiz cifte vatandaslik hakki,benim milli menfaatlerime uygun,ama dedim ya,herkes,hemde cogunluk benim gibi dusunmuyor,hakli psikolojik nedenlerle,
Su anda,Turkiyenin guncel zorluklarina,meselerine benden daha cok siz disardan bize dahil olmus soydaslarimiz sahip cikmak,ugrasmak,elinizi tasin oltina koymak zo-run-da-si-niiiiz,
O aldiniz AB ulkesi pasaportu sizde biraz dusuynunce Turkiyenin guclu olmasi halinde ise yarar,Turkiye parcalanir veya bir sekilde  guc zaafiyetine ugrarsa,o pasaportlari size veren ulkelere girmek icin Turklugunden vaz gecmenin bile yetmeyecegini,burda kalmaniz durumunda ise,o pasaport basiniza ne isler ne dertler acacagini ben isterseniz soylemeyim,sizin tahahulunuze birakiyorum.ama komsunuzdan sakinacak duruma geleceginizi ifade etmek zorundayim.
Bilcumle hepimizin menfaati sahsi kaygilardan once milli guncel memleket sorunlarini benimsemekten,ugrasmaktan,gerektigi zamanda tasin altina elimizi koymaktan gecer.
Yani,bana ne diyemezsiniz,ben sIkIsirsam geldigim yere giderim tafrasi yok artik,o eskidendi,
Simdi Turkiye var olma mucadelesinde,ya guclu bir sekilde var olacak,ya sizin "OTE"ye yani geldiginiz yere donmeniz,orda Turklukten cemo gibi vazgecmeniz halinde dahi,mekadonyali cemo'nun kizini hatta karisini dahi istegi disinda bir slava gelin etmesini onleyecek kadar bile,guclu Turkiye varligi olamayacak,
Benim size halisane tavsiyem,sapkanizi onunuze koymaniz,aklinizi basiniza almaniz,once milli menfaatleri dusunmeye,Turkiyenin sorunlarindan kurtulmasi icin hep birlikte kuvayi milliye ruhu icinde,gerektiginde tasin altina elinizi gerektiginde govdedinizi koymaya karar vermenizdir.Menfaatiniz bunu gerektirir!
Sizden gelecek istekler isiginda elimden gelen bilgi,tecrube ve birikimlerimi size aktarmaktan milli bir haz duydugumu iletirim.
Riyaz GUDER

Hiç yorum yok: